|
|
|
|
|
SAREA SORTZEN TOPAKETAREN KRONIKA
|
Gure Platera, Gure Platera ekimenak eskola-jantokia eraldatzeko ekimenen topaketa bat egin zuen martxoaren 27an, egungo egoerari buruzko informazioa trukatzeko eta ideiak, erronkak, aukerak eta energiak partekatzeko topaketa bat egiteko. Topaketan 75 parte-hartzaile baino gehiago izan ziren, besteak beste, 40 hezkuntza-komunitatetik gorako pertsonak, udalak, kontsumo-kooperatibak, nekazaritza-ekimenak, katerin-enpresak, sindikatuak eta alderdi politikoak. Irakurri kronika hemen.
|
|
|
|
|
NAFARROAKO ESKOLA-JANTOKIETAKO PLEGUEN ZAPORE GAZI-GOZOA
Eskola jangela iraunkor eta osasuntsuen aldeko Nafarroako guraso-elkarteen mahaiak pleguak "gazi-gozoak" direla adierazi du. Plegu berriak, paperaren gainean behintzat, aurreko egoerarekin alderatuta zalantzarik gabeko aurrerapena direla onartzen duten arren, "urrats mugatua" dela diote. Albiste osoa hemen.
|
|
|
|
ESKOLETAKO JANGELETAN TOKIKO ETA SASOIKO PRODUKTUAK SARTZEN JOATEKO PROIEKTUA HASI DU BERTON BERTOKOAK
JanGelak, Nafarroako Guraso Elkarteen Mahaiak, agiri bat kaleratu du, Nafarroako eskoletako jantokietarako pleguen alde onak eta txarrak aztertzeko. Kontsultatu hemen artikulu osoa.
|
|
|
|
|
|
Eskola-jangela eredua eraldatzeko momentu klabea
2015ean sortu zen Gure Platera Gure Aukera mugimendua, edo behintzat, urte horretan hartu zuen egungo izena. “Lehenagotik ari ginen zenbait eragile eskola-jangelen gaia lantzen, baina orduan erabaki genuen mugimenduari forma eta identitatea ematea”, azaldu du Eneko Viñuela Bidezko Elikadura elkarteko koordinatzaileak eta mugimenduko kideak. Irakurri hemen albiste osoa.
|
|
Nafarroako Mendialdeko baserritar agroekologikoen elkartea jaio da
Habelarte du izena talde jaio berriak, eta hamar udalerritako baserritarrak deitu dira bertan parte hartzera. Lehen sektoreak eta baserritar txikiek egunerokoan dituzten arazoei elkartuta eta saretuta erantzutea dute asmo, eta elikadura burujabetzaren eta iraunkortasunaren bidean kokatzen dute haien jarduna. Irakurri hemen albiste osoa.
|
|
|
|
|
|